مشاهده و اجرای فایل های فلش با Adobe Flash Player v10.3.183.5

 

 


اگر در وب گشت و گذاري كرده باشيد حتما به سايتهائي برخورد كرده ايد كه براي ديدن آن سايت شما احتياج به نصب كردن Macromedia Flash Player را داريد تقریباً کمتر صفحه وبی میتوان یافت که در آن از فلش استفاده نشده باشد. فرمت فلش و نرم افزار بزرگ Flash كمپاني ماكرومديا از جمله فرمتها و نرم افزارهاي زيباي و دوست داشتني دنياي كامپيوتر مي باشند.

:: ادامه مطلب
:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: Macromedia Flash Player,
نویسنده : Mehr
اینترنت

ذخیره كن، بعدا ببین!

وقتی در اینترنت مشغول گشت و گذار هستید ممكن است خیلی اتفاقی به سایت‌هایی برخورد كنید كه مدت‌ها دنبال آنها بوده‌اید، اما به كمك موتورهای جستجو هم نتوانسته‌اید آنها را پیدا كنید. یا ممكن است بخواهید سایتی را كه در حال مشاهده آن هستید در فهرست سایت‌های مورد علاقه خود ذخیره كنید تا روزهای بعد هم به آن سر بزنید.

 برای انجام این كار روش‌ها و نرم‌افزارهای مختلفی وجود دارد كه در این میان نرم‌افزار  Quiet Read راهكار بسیار ساده و سریعی را در اختیار شما قرار می‌دهد. به كمك این نرم‌افزار شما می‌توانید لینك‌های مورد علاقه خود را براحتی با عملیات كشیدن و رها كردن به فهرست سایت‌های مورد علاقه‌تان اضافه كنید.

همچنین مشاهده لینك‌های ذخیره‌شده و انجام كارهای مختلفی همچون بازكردن، ویرایش، حذف، بازكردن و حذف، كوتاه كردن آدرس و... تنها با یك كلیك روی آیكون نرم‌افزار در نوار منوی مرورگر، امكان‌پذیر است. نسخه لایت این نرم‌افزار با مجوز استفاده رایگان از لینك زیر قابل دانلود است:

http://www.bambooapps.com/appcasts/Quiet20%Read.zip


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: Quiet Read, ,
نویسنده : Mehr
از بین بردن بدافزارها

حقه‌ای برای نابودی بدافزارها
اگر ناگهان دیدید نرم‌افزار AVG Anti-Virus روی سیستم‌تان نصب شده است و دارد به شما هشدار می‌دهد كه تا پول نرم‌افزار را ندهید نمی‌توانید از سیستم استفاده كنید، به خاطر بیاورید كه این یك گروگانگیری است و آن هم نرم‌افزار AVG نیست، یك بدافزار است .

این نوع بدافزارها اجازه نمی‌دهند هیچ چیزی روی سیستم‌تان اجرا شود و به این ترتیب، عملا نمی‌توان ضدویروس دیگری روی سیستم نصب كرد. گاهی این نرم‌افزارها پا را فراتر می‌گذارند و حتی نمی‌توان نرم‌افزارهای قابل حمل را از روی فلش دیسك اجرا كرد. وقتی برنامه‌ای را اجرا می‌كنید، احتمالا با پیغام زیر روبه‌رو خواهید شد:

Application cannot be executed,.The file is infected, please activate your antivirus software.

در این جور موقع، یك روش ساده است كه گاهی اوقات كار می‌كند و آن هم این است: پیغام خطا را جابه‌جا كرده و برنامه را اجرا كنید. به نظر می‌رسد ویروس‌نویس‌هایی كه این پیغام را می‌دهند، فقط یك بار برنامه هشدار را اجرا می‌كنند و اگر این پیغام را نبندید، می‌توانید سریع آنتی‌ویروس خود را اجرا كرده و این بدافزار را از روی سیستم خود حذف كنید  .


اگر این اتفاق نیفتاد، بدون این‌كه برنامه آنتی ویروس را دوباره اجرا كنید، نام فایل اجرایی آن را به Explorer.exe تغییر دهید. از آنجایی كه این پروسس یك پروسس كلیدی برای ویندوز محسوب می‌شود، اغلب بدافزارها نمی‌توانند با خراب كردن و بستن آن كار خود را ادامه دهند، از این رو گمان می‌كنند كه فایل شما نیز یكی دیگر از نمونه‌های Explorer.exe است و بدین ترتیب می‌توان آنتی ویروس را اجرا كرد تا این بدافزار را پاك كرد


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: آنتی ویروس, مطالب آموزشی,
نویسنده : Mehr
کشف ویروس جدید برای گوشی‌های آندرویدی

کشف ویروس جدید برای گوشی‌های آندرویدی

به تازگی ویروسی با نام Avigilante شناسایی شده که گوشی‌های مبتنی بر پلت‌فرم آندروید را هدف گرفته و اطلاعات شخصی کاربران را سرقت می‌کند.

کاربرانی که نرم‌افزار Walkinwat را دانلود کرده اند باعث ارسال پیامک‌های آلوده به افراد در لیست خود شده‌اند. Walkinwat نسخه رایگان نرم‌افزار Walk and Text است که با قیمت 54/1 دلار در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این نرم‌افزار با قابلیت قدم زدن و تایپ پیامک، این امکان را فراهم می‌کند که دوربین دستگاه همزمان روشن شده و کاربر همه اطراف را در صفحه نمایش گوشی ببیند.
نسخه تروژان این نرم‌افزار فقط به شکل غیررسمی از طریق وب‌سایت‌های به اشتراک گذاری فایل در دسترس است.
این پلت‌فرم به کاربران امکان می‌دهد که از هر جایی نرم‌افزار دانلود و نصب کنند و از دست آسیب‌پذیری‌هایی که سازندگان و اپراتورها تعیین کرده‌اند رهایی یابند، اما کاربران نمی‌توانند تصور کنند هر چیزی که دانلود می‌کنند خطری دستگاه آنها را تهدید نمی‌کند. آخرین نسخه تروژان‌های آندرویدی همانند DroidDream این نیاز را به وجود می‌آورد که کاربران از گوشی خود بیشتر مراقبت کنند. اوایل سال جاری گوگل 50 نرم افزار آلوده را که باعث آلودگی هزاران دستگاه گوشی شده بود از فروشگاه نرم‌افزاریApp Market حذف کرد.


:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: Avigilante, سرقت اطلاعات شخصی کاربران, نرم‌افزار Walkinwat, نرم‌افزار با قابلیت قدم زدن و تایپ پیامک, Walk and Text, ,
نویسنده : Mehr
ساخت نرم‌افزار كنترل پیامك‌های كودكان

 

 

ساخت نرم‌افزار كنترل پیامك‌های كودكان

شركت مای فون نیوزیلند اقدام به طراحی نرم‌افزاری كرده است كه به والدین این امكان را می‌دهد كه پیامك‌ها و تلفن‌های همراه كودكان خود را كنترل كنند. این نرم افزار به دنبال درخواست‌های بسیاری از مردم برای كنترل تلفن‌های همراه كودكان خود در این كشور تولید شده است كه می‌تواند از آسیب‌های احتمالی آن جلوگیری كند.

بر اساس این گزارش، این نرم‌افزار همچنین این قابلیت را دارد كه شماره‌هایی كه قصد آزار و اذیت كودكان را دارند بلوكه كند و حتی به والدین این امكان را می‌دهد كه از مكان حضور كودكان خود آگاه شوند.

 

 

:: موضوعات مرتبط: نرم افزار، ،
:: برچسب‌ها: ساخت نرم‌افزار كنترل پیامك‌های كودكان,
نویسنده : Mehr

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد